7.02.2013

E-sklep

Nie nazwałabym tego rewolucją, ale na pewno jest to zmiana, która małymi krokami wkracza na rynek, a właściwie e-rynek. Firmy, korporacje spożywcze decydują się na otwarcie e-sklepów z ofertą swoich produktów lub gadżetów. Czy ten e-rynek się rozwinie? Myślę, że...z czasem tak. Może nie nastąpi to szybko w przeciągu najbliższych miesięcy, ale z upływem lat już tak.

Jako pierwszy e-sklep otworzył Wrigley Poland (producent m.in. gum Orbit, Winterfresh czy Skittles). Zakupy można robic raczej w ilościach hurtowych, natomiast sklep nie uwzględnia sprzedaży pojedynczych sztuk produktów, co jest raczej zrozumiałe. Strona www e-sklepu nawiązuje do całej kampanii gum Orbit "Jedz, pij, żuj".

Dziś natknęłam się na kolejny news o tym, że Kompania Piwowarska również zdecydowała się na otwarcie e-sklepu. Oferta sklepu koncentruje się na gadżetach do piw (kufle, otwieracze do piw), koszulki, pen-drive i inne akcesoria. Okazuje się, że konsumenci oraz lokale gastronomiczne wykazują zainteresowanie gadżetami oraz sprzętem (np. markowe kufle), które uatrakcyjnią picie piwa i zwiększą świadomosc marki wśród konsumentów.
(źródłoKompania Piwowarska i e-sklep)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz