7.02.2013

Ooo-pakowanie!

Opakowanie stanowi bardzo ważny element produktu. Ma nie tylko funkcję zabezpieczającą i ochronną przed uszkodzeniami w czasie produkcji, magazynowania, transportu itd., ale również spełnia funkcję marketingową. Stanowi pewnego rodzaju magnes, który może przyciągnąć lub odepchnąć konsumenta przed zakupem. Mało wygodne, praktyczne opakowanie może na tyle zniechęcić konsumenta, że w przyszłości już nie sięgnie po ten sam produkt.

Kreatywne opakowanie - to jest coś! Nie tylko nas konsumentów intryguje, ale..czasem wręcz wybija się na tle innych produktów ze sklepowej półki.

Oto kilka przykładów, że opakowania mogą zaskoczyć i wywołać u nas krzyk "OoOooOo!"

Pomysłowe, ale chyba mało praktyczne.
źródłovisualadvice.com, Gabriel Lefebvre 


Ja poproszę o taką herbatę!! ;)
źródłoFot. Soon Mo Kang


Czekam z niecierpliwością na tego rodzaju opakowania!

źródło: Fot. Marcel Buerkle


Tequila w dosyć nietypowym opakowaniu. Dla dużego mężczyzny ;)
Fot. Hijos de Villa 

Firma Evian, producent wody mineralnej co jakiś czas wypuszcza oryginalne i specjalnie zaprojektowane butelki. Wow! Kiedy u nas takie pomysły wejdą na rynek? Który producent odważy się na taki krok?


źródłohttp://www.myevian.com, http://collectionevian.over-blog.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz