14.11.2011

Lekkie ochłodzenie, czerwień, biel, gwiazda i zieleń.

O czym mowa? :) O zbliżającym się okresie świątecznym, który wkracza pomału na sklepowe półki. A tak na prawdę prawie nadszedł, gdyż coraz więcej firm prezentuje swoją ofertę świąteczną, wzbogaconą o nowe, urozmaicone produkty albo z odświeżoną szatą graficzną i kampanią promocyjną.
Jak wiadomo, słodycze - produkt i tak popularny, jednak w okresie świątecznym popyt przybiera na sile. Różnorodne czekolady, gwiazdki, mikołaje, kalendarze adwentowe, bombonierki, dzwonki i inne. Od początku listopada swoją ofertę zaprezentowały takie firmy jak: Jutrzenka Colian, Wedel, Nestle, Terravita, Goplana oraz Gellwe. Kto będzie następny? :)

2 komentarze:

  1. Kto następny? Po dzisiejszej wizycie w Makro dodałabym Milkę, Wawel, Lindt, Ferrero, Storck, Solidarność... Jednak są to w zasadzie tylko odświeżone opakowania. Czy kojarzysz może, żeby z okazji nadchodzących Świąt któryś z producentów wypuścił na rynek jakiś zupełnie nowy produkt, np. o smaku piernikowym, mandarynkowym, marcepanowym, truflowym albo jakimś innym kojarzącym się ze świętami, którego dotąd nie było? (Pomijam słodycze typu gwiazdorki i reniferki, bo te siłą rzeczy są nowe, choć w sumie ich skład jest taki sam jak czekolad poszczególnych producentów ;) )

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, takich produktów pojawia się nawet wiele :)np.w tym roku Wedel wypuścił czekoladę ze śliwkami. Ritter Sport często wypuszcza serię czekolad odnoszących się do danej pory roku. Takich słodyczy świątecznych nowych pojawia się kilka co roku, jednak ciężko mi tak od razu wymienic. Gdy coś sobie przypomnę to napiszę :)oczywiście nie uwzględniam zmiany samej szaty graficznej. Tak, niby tylko odświezone opakowania, jednak te odświeżenie co roku często jest inne. W podobnej stylizacji świątecznej, ale inne :)

    OdpowiedzUsuń