25.09.2011

Piłka na boisku...wkrótce Euro 2012!

Do Euro 2012 zostało coraz mniej czasu i producenci już rozpoczęli piłkarską kampanię! Kampanie te są co 2 lata, z okacji mundialu lub Euro, dotyczą one często chipsów, paluszków, orzeszków, róźnego rodzaju crunchów, przekąsek, piwa, napojów. Jeśli jakaś firma jest sponsorem w trakcie mistrzostw w piłce nożnej to jej reklamy są bogatsze, częstsze i bardziej masowe.
A ponieważ następne Euro odbędzie się w Polsce to polska żywność nabrała piłkarskich barw ;) Pojawiające się logo Euro 2012 na produktach nie powinny nikogo dziwić (Wedel, Cisowka, Biedronka - reprezentacja Polski). Kampanie piłkarskie wkradają się coraz bardziej na sklepowe półki. Przykładem może być tydzień piłkarski/Polski w Biedronce ogłoszony w czasie daty meczu reprezentacji Polski. Takich kampanii w barwach biało-czerwonych będzie na pewno więcej. Pojawia się również nowa kategoria produktów - piłkarska. A jednym z pierwszych produktów, który można zaliczyć do tej kategorii są lody Orlik z firmy Anita. Zarówno nazwa oraz opakowanie nawiązują do tematyki Euro-piłkarskiej.
http://www.portalspozywczy.pl/nowe-produkty/wiadomosci/pilkarskie-lody-od-anity,56370.html
Jestem pewna, że na tym jednym produkcie kampania piłkarska się nie zakończy, wręcz przeciwnie nabierze rozpędu. Zbliża się jesień, następnie zima i Polakom cały czas trzeba będzie przypominać o futbolowej fascynacji, która już niedługo zarazi cały naród ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz