Na prawdę produkt to nie tylko smak, kolor, wygląd, tekstura, to także opakowanie. Z opakowaniami bywa różnie, ale im lepiej skupimy się na projektowaniu tym zwiększa się jego szansa na przetrwanie w tzw. spożywcze. Zwróćcie uwagę, że logo Mokate w ostatnim czasie też uległo zmianie. Zniknęło wyróżnienie, pewnego rodzaju cień, został uproszczony i jednolity napis.
22.09.2013
Mokate YogoCrunch
Firma produkująca kawę wkracza w nowe segmenty rynku. Pojawiła się mrożona herbata, większy wybór kaw typu instant, latte do zrobienia w domu bez konieczności posiadania ekspresu do kawy itd. Teraz przekąski śniadaniowe. Nie wiem jak to smakuje, nie wiem jaka będzie cena i kiedy pojawi się w sklepie, ale grafika i forma opakowania jest genialna! Kolor, kadr z łyżką i prezentacja produktu - perfect! Opakowanie jest "żywe", kolorowe, kreatywne, ciekawe i rzuca się w oczy! Brawo, brawo i jeszcze raz brawo, ponieważ moim zdaniem to opakowanie jest jedno z lepszych nie tylko spośród innych produktów Mokate, ale również wśród śniadaniowych.
Na prawdę produkt to nie tylko smak, kolor, wygląd, tekstura, to także opakowanie. Z opakowaniami bywa różnie, ale im lepiej skupimy się na projektowaniu tym zwiększa się jego szansa na przetrwanie w tzw. spożywcze. Zwróćcie uwagę, że logo Mokate w ostatnim czasie też uległo zmianie. Zniknęło wyróżnienie, pewnego rodzaju cień, został uproszczony i jednolity napis.
Na prawdę produkt to nie tylko smak, kolor, wygląd, tekstura, to także opakowanie. Z opakowaniami bywa różnie, ale im lepiej skupimy się na projektowaniu tym zwiększa się jego szansa na przetrwanie w tzw. spożywcze. Zwróćcie uwagę, że logo Mokate w ostatnim czasie też uległo zmianie. Zniknęło wyróżnienie, pewnego rodzaju cień, został uproszczony i jednolity napis.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz