Ba, nie sposób wspomnieć o tym, że branża spożywcza również aktywnie włącza się i uczestniczy w Finale :)
Lidl po raz kolejny włącza się w zbiórkę, która trwa od 7 do 13 stycznia włącznie. Robiąc zakupy przy kasie można wrzucic do puszki tyle, ile chcemy.
Starbucks zaprasza wszystkich wolontariuszy WOŚP (ze swoim identyfikatorem) na bezpłatną kawę.
Grycan oferuje w dniu Finału, tj. 13 stycznia specjalny, limitowany "Deser z sercem", a cały dochód z jego sprzedaży zostanie przeznaczony na cel tegorocznej akcji.
Food Care przekazał 8 par rękawic podpisanych przez Mika Tysona na licytację WOŚP.
Kompania Piwowarska przekazała na aukcję WOŚP meble Jana Kulczyka oraz ekologiczne lampy.
Chata Polska umożliwiła klientom w wybranych sklepach wrzucic pieniążek do puszek wolontariuszy.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz