15.10.2011

Może jabłuszko? ;)

Jak w nietypowy sposób można uczcić urodziny?
Sposobów jest wiele, jednak firma Tymbark wpadła na bardzo oryginalny i nietypowy pomysł. W 75-lecie powstania firmy postanowiła zorganizować akcję rozdawania jabłek w ilości 750 tys. Gatunki jabłek, które zostały wybrane to: Ligol, Champion (prawidłowy zapis: Šampion) i Jonagored.
Tymbark w ten sposób odwołuje się do swojego logo, którym to jest właśnie jabłko, do niezmiennej od lat własnej tradycji przetwórstwa owocowo-warzywnego oraz do polskości - znak jabłka jako owocu rosnącego w polskich sadach i chętnie kupowanego przez konsumentów. Pomysł z poczęstunkiem jabłka jest dodatkowo promowaniem spożywania owoców i warzyw w codziennej diecie. I znakiem wyróżniającym spośród innych firm. Kto do tej pory wpadł na taki pomysł? ;) Muszę przyznać, że pomysł bardzo dobry, oryginalny. Połączenie prostych skojarzeń - jabłko, Tymbark, owoce, barwa zielona, długoletnia tradycja jest niezwykła i szybko wpadająca w pamięć konsumenta.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz