15.02.2013

Love is everywhere!

Nikomu nie umknął fakt, że wczoraj były Walentynki ;) Nie ważne jak ten dzień spędzaliście, branża reklamowa i media nie zapomniały o tym dniu i stworzyła kilka ciekawych projektów. Przedstawiam Wam te, które znalazłam, widziałam i uważam, że są warte uwagi. Niestety nie jestem w stanie wyszukać i zobaczyć wszystkich reklam, dlatego będzie to zaledwie tylko cześć tego co pojawiło się na świecie w walentynkowym dniu :)

Nieorozerwalna para restauracyjno - hotelowa ;) 
marka - DOM FRANCISCO

Kuchennie ;)
marka - Yemeksepeti.com (food delivery)

marka - ADRIA

marka - NISSAN

Ciasteczka :)
marka - Oreo

marka - Heineken


Kampania Coca Coli:


marka - Coca Cola

marka - szkoła językowa Wise Up
(źródło: Internet)

I polskie firmy? Firma Tymbark zorganizowała ciekawą kampanię walentynkową z udziałem popularnych kapsli, a właściwie powinnam powiedzieć kapsLOVE. Dziś wrzucę zdjęcie, wkrótce napiszę oddzielny post o akcji :)
Agencja: Mrufka Grupa IMC

Niestety nie znalazłam innych przykładów polskich firm spożywczych, które zorganizowały oddzielną kampanię na Walentynki. Jeśli Wy na jakąś się natknęliście w prasie, tv, Internecie lub gdziekolwiek indziej - napiszcie tutaj, chętnie poczytam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz